Skriver av mig lite från dagens sämsta händelse.

Jag förstår inte varför du bryr dig om vad jag gör i mitt liv. du känner mig inte över huvudtaget, de ända du vet är att jag är din killes ex. det är det ända.. sen nu för jag tyckte det var jobbigt att du bevakade min bilddagbok så blockera jag dig för att inte starta något. men idag fick jag ett meddelande på facebook av just dig, och där förstördes min dag.. jag visste inte vad jag skulle säga, göra. jag gick ut ur kyrkan stod och skrek och skaka av ilska, ringde upp simon och ville prata med dig men du ville inte prata med mig.. Du vet verkligen ingenting om mig och Anton, inget varför han inte har ändrat.. och vad gör det om inte förhållandet syns på facebook? jag menar jag och anton vet ju att vi älskar varandra och bara för de inte står på fb så betyder det verkligen inte att vi inte gör de.. Och nej han skäms inte som du skrev.. han älskar mig, jag vet det.. och han skulle göra allt för att bevisa värden det..

Du sa att du inte lägger energi på såna som mig.. nej okej precis de du gjorde.
Men jag tänker inte lämna detta innan jag har fått snacka med dig IRL! och jag tänker bara prata..

Du fick mig att må dåligt, det värsta jag vet är när folk lägger sig i andras liv..



Fick iallafal säga hejdå till Anton innan han åkte. tur det annars skulle jag vara arg än.. du betyder älskling<3

Tack och hej!


Kommentarer
Anonym

shiet vad jag älskar att lägga mig i andra patetiska liv. Självklart skäms han över att byta status på facebook, det är en självklarhet.
Och där kommer punkten du tänker att jag är patetisk, nej det är det inte. Läs det du skriver använd hjärnan så kommer du på varför Anton inte vela byta. puss och lycka till med Anton. patetiskt.

Svar: Hahahaha, Du vet fortfarande ingenting om varför han inte har ändrat..
Men du, om du ska va så tuff bakom en skärm, kan vi väll ses på station i kväll och prata om detta..?
desiree frykstedt

2012-09-24 @ 01:06:20
Din kusinvitamin

åhhhh hatar sånna idioter..
Finns min älskade kusin, och låt inte hon slå ner på dig sådär! Hon är inte värt något.

Är verkligen glad för din skull att du träffat Anton(:
Älskar dig söta och finns alltid vid din sida<3 //Lisa

Svar: Hahah, Nejdå, det kan hon inte, jag vill bara prata irl med henne men det vill hon inte..
Tack älsklings kusinen, Och jag finns alltid för dig mitt hjärta <3<3
desiree frykstedt

2012-09-24 @ 10:29:52
Nenne

Hej

Vad är det för småbarnsfasoner??
Vi kanske ska ta en träff här hemma så att allt reds ut, vad det nu finns att reda ut!!! Krävs tydligen att det är en vuxen närvarande.

Förstår inte vad som pågår, men det är definitivt INTE något som fam Andersson/Bucht vill lägga energi på. SLUTA nu och låt varandra vara!!! S vill inte stå mitt i detta

Svar: Jag förstår verkligen Simon. Jag hatar allt detta. det gör jag vill inte skada eran fina familj, men det är sjukt jobbigt att någon lägger sig i mitt förhållade och speciellt inte när jag känner henne...
desiree frykstedt

2012-09-24 @ 13:33:12
Anette

Ge mig IP-nr på avsändaren till inlägget

Svar: Vilken av dom?
desiree frykstedt

2012-09-24 @ 13:39:54
Nenne

Anonyma inlägget

Svar: IP: 78.79.37.49
desiree frykstedt

2012-09-24 @ 14:11:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0