En bra dag!

Jag har haft en sjukt bra dag, Stor klump försvann bara! Tack för jag fick veta sanningen om dig! ÅH jävlar vad arg jag är på dig, men tänker inte ens lägga energi på det utan bara gå vidare och hitta en kille som verkligen talar sanning OCH INTE LJUGER OM CANCER!

Men tack vare att man fick veta allt så har jag mått bra idag i skolan, hatar egentligen måndagar och tisdagar men det var en kul och bra dag i skolan idag.! Taack för jag har underbara vänner och speciellt tack till Linnea!

PUSS!


Kommentarer
Linnéa

Tack detsamma verkligen!
<3

Svar: Vi klarar det, och hittar någon som verkligen är värd oss;) <3
desiree frykstedt

2012-12-04 @ 19:12:32
URL: http://linneasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0