Mitt liv, Det är du.

Jag vet att alla tycker att det gick snabbt att glömma allt som hände med Anton och hur krossad jag blev. Ni tror säkert att jag tog Jonas bara för att jag kunde, Så är det ABSOLUT inte! Jag blev kär vid första ögonkastet, där utanför tempel.. de jag fick reda på var att du hette Jonas, Gick på tingvalla och var bästa kompis med en i min skola. Hela helgen satt jag och letade efter honom på facebook, på måndagen hittade jag honom. Jag kan inte beskriva min gläjde jag fick när han acceptera vänförfrågan. Efter det flöt allitng på och tillslut blev det vi! 12/12/12, de bästa som hänt mig, det menar jag verkligen. Jag har haft det så bra sen jag träffade dig jag mår bra med dig, du får mig att känna min älskad och se vad jag vill göra med mitt liv som jag var nära på att ge upp.. du kom som en ängel och räddade mig, du är min hjälte och jag kommer aldrig att släppa dig ska du veta älskling, Jag älskar dig mest, jag älskar allt med dig, dina kramar, pussar, på sättet du ser mig. Jag mår så bra när jag är med dig. Jag hoppas att du ser att jag älskar dig, och att även alla där ute kan förstå hur mycket jag älskar dig!





Kommentarer
loverboyjonas(haha har aldrig kommenterat blogg)

Du är bäst i världen och tvivla inte på om jag älskar dig för det gör jag verkligen!<3 med dig är jag hel

Svar: Åh älskling! jag har aldrig tvivlat på det och kommer nog aldrig göra det heller, Jag älskar dig <3
desiree frykstedt

2013-01-15 @ 21:20:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0