Jag trodde aldrig att jag skulle hitta kärleken igen, jag hade fel<3




hej svejs! 
som det står i rubriken så har jag gått och blivit kär igen.. Helt underbar känsla.. svävar på måln varje gång jag tänker att han är min.. Jag är lycklig med honom och han gör mig glad även om mitt liv är knas..  Men lite mer kan ni ju läsa på bilden. och de lär nog komma upp några texter som är till honom :)


Lite om mig nu för tiden då.. Jag går fortfarande i skolan, vet dock inte hur länge jag blir kvar men ska väll försöka att stanna så jag får ta studenten jag också.. Jag har tröttnat helt på Karlstad och vill bort här i från..  skulle vara skönt  att börja om allting och starta om på nytt :) jaja annars så händer det väll inte så mycket i mitt liv.. jag jobbar ju med konfimander fortfarande och längtar sjukt mycket till på torsdag för då börjar hockeyn!

Jag saknar min bästa vänn.. men ja folk säger att det kommer lösa sig och det hoppas jag också för du var min syster, min andra halva liksom.. en sån sak kan inte splittra på oss.. vi är för tajta för det.
 
Jaja nu får det räcka.. Vi får väl se när jag skriver nästa gång.. ska väll försöka en gång i månaden iallafal:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0