Hjärtat,

Du får mig att känna mig älskad, du gör mina dagar så dom blir bra. när jag är ledsen eller arg så lugnar du ner mig och får mig må bättre, vid dig vid min sida kommer jag klara allt, skolan, alla problem som dyker upp. jag vet det. du har förtrollat mig älskling, jag kan aldrig sluta tänka på dig, du finns alltid med mig. Jag älskar hur du kramar mig, pussar mig och visar för alla hur du älskar mig.
Det gör ont att lämna dig varje gång, men jag gör det med ett leende på läpparna för jag vet att vi ses snart och att vi har haft det underbart under dagarna vi ses.
Detta är bara en liten del som jag kan förklara hur mycket jag älskar dig. Puss på dig mitt älskade hjärta <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0