Du är glädjen i mitt liv

 
Det är du som får mig att le älskling, det är du som får mig att se ljus i mitt liv, du hjälper mig så fort jag får motgångar. Att det tog 7 år för oss att fatta att vi skulle vara tillsammans. Det är så, det är meningen. du och jag livet ut. Det går inte att beskriva min kärlek till dig sötnos, Jag hoppas att du kan förstå att jag älskar dig oavsett vad som händer. Jag är verkligen inte den perfekta flickvännen, men jag är så glad över att du vill dela ditt liv med mig. jag vill verkligen inte förlora den chansen som jag fick. Det är något av det största som har hänt mig hjärtat, Om 3 dagar firar vi 2 månader, tänk vad tiden har gått snabbt. Dessa 2 månader har vart helt underbara även om vi har haft motgångar men vi löser det tillsammans, För tillsammans är vi starka! Du och Jag, Anton. Kom ihåg det <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0