Börja om!

Hej, om ni läste mitt natt inlägg så förstod ni nog att jag inte hade en bra kväll/natt.. jag har pratat med hjärtat idag och vi har pratat igenom det, och han är fortfarande min.. och kommer alltid att vara..
Även om det är sjukt jobbigt att bo långt ifrån varandra men vi klarar det ska du se:)
Idag har jag inte heller haft en sån bra dag, vart ledsen och deppig. velat sova hela dagen eftersom jag sov 1 timme inatt. men jag sov nu i 2 timmar på kvällen och nu är jag lite piggare och gladare, annars har jag typ sätt på 200000 filmer under helgen, jag får egentligen inte sitta vid datan eller se på tv eftersom hjärnan arbetar mycket då. Men vad tusan jag kan ju inte sitta å stirra in i väggen? Jäkla hjärnskakning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0