Uppdatering.

Hej mina läsare. om jag har några kvar. jag orkar verkligen inte ha kravet på mig att blogga så gör det bara när jag känner för det. hur som hälst kommer de lite info som har hänt på sista tiden och lite tankar och även två texter om två otroligt betydersefulla människor.


Jag vet inte vart jag ska börja. men jag har flyttat till Edvalla med min mamma och min bror, men bor även kvar hos pappa i stan. Det är typ jätte dött i edsvalla, men men jag överlever.  

sen så har jag ju en underbar pojkvänn som alltid finns vid min sida, han är verkligen värd mer än guld, jag älskar honom. det finns liksom inget ord som beskriver min kärlek till honom, jag har själv inte förstått att jag har honom kvar hos mig, inte efter allt jag har svikit med. Men sammtidigt tror jag att jag har hjälpt honom också. Det är många som inte förstår hur det har hållt i 19 månader, många som är förvånade. för alla mina kompisar som kände mig innan jag hittade simon vet hur jag var när det gällde killar, jag bytte kille hela tiden , liksom bara lekte runt. Men nu har jag hittad min prins som är rätt för mig. Han hjälper mig i vått och tort! vad de än gäller, även om vi har bråkat så har han alltid ändå funnits där. Han är bara så himla älskad av mig. vi har gott igenom väldigt mycket tillsammans, både tråkiga,roliga,mysiga,glada stunder. Vi har haft det jobbigt nu på sista tiden men när vi fick veta att det inte var något  så blev det en stor lättnad, Det har hänt 2 gånger innan och nu en 3e.. hur som hälst simon så älskar jag dig det vet du, och jag kommer alltid att älska dig! <3

Och jag vill även skriva lite om min kompis noah som jag har berrätat om. jag saknar honom enormt mycket faktiskt. även om jag kanske inte visar det, men han är alltid med mig, i mina tankar. Jag saknar att han skriver till mig, jag sitter och väntar på att han ska logga in på msn eller ringa mig även om jag vet att han inte kommer göra det. jag vill att han ska vara vid liv, vill prata med honom som jag gjorde förr. du är väldigt mycket saknad vännen
. R.i.p Noah Tran

Älskling och jag på öland den 1 oktober<3
Noah <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0