...

Tänkte skriva lite om helgen. 
Fredag: den började med praktik det var skojj, efter den fick jag veta en väldigt hemsk sak, en av mina barndommskompisar har gått bort i cancer:(  så fredag blev väldigt lugn hemma hos min älskling och hand familj. Det var trevligt att vara där, fast lite jobbigt men det är mysigt där så de gick jätte bra.
Lördag: Då blev et 50 års kalas för Simons pappa, det var riktigt trevligt och mycigt, all släkt och vänner kom, tror vi var runt 30 stycken(Y) vi åt jätte god mat och hade tävlingar, skojj! Simon och jag körde hem de sista gästera vid 3 så vi var hemma igen runt 4 på natten, var lite jobbigt menmen:)

Söndag: Då låg alla hemma hos älskling och bara slappa, vi alla låg i soffan och tittade på film, jag somnade i älsklings knä men en filt runt mig, mysigt värre!
Idag: så var jag på praktiken på dagiset gomorrgonsol på södra råtorp här i karlstad, det är verkligen underbart roligt och mysigt att vara med alla 1-3 åringar. älskart! så himla söta.

Nog om helgen.

Imorgon så är det alla hjärtans dag, den tillbringas såklart men världens bästa! Hemma hos honom. vi får se vad vi hittar på. blir nog bara att vara hemma och ha mysigt med hans familj och så.  Jag tycker att alla hjärtans dag är viktigt för att visa den man älskar att man verkligen älskar den personen. det ska man göra varje dag men just denna dagen är riktigt mysigt!..

 Jag när jag var blond!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0