Diet.

Hej! nu har jag och pappa brjat med diet, så vi får inte äta något socker allt, och denna vecka är det bara kött och någon sås/dipp som vi får äta till lunch/middag, till frukost är det yorghurt med 0.1% fetthalt och så ska man blanda in vetekli.. det är helt okej men kunde ha vart lite godare.. men men. Det var pappas kompis som hade börjat med detta, och man ser skilnad varje vecka! så nu måste jag fixa detta, och inte äte godis eller dricka cola eller något! måste bli smalare, bli av med allt fett innan sommarn!
nog om det.
Jag och simon har 20 månader på lördag.. vi har inte planerat något speciellt för jag ska till en kompis och ha lite skojj. tror inte han följer med men men.. vi ska nog hitta på något skojj nu på lovet:) och han vet att jag älskar honom även om vi har det jobbigt ibland..<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0