Älsklingen<3



Jag vill bara meddela att jag saknar min älskade älskling som är i bulgarien, Han kommer hem på onsdag kväll!
När han är hemma och jag är med honom då har jag allt, då är mitt liv bra, jag behöver inget annat då. Det är bara han som kan få mig känna att jag är älskad. Att få ligga och krama han, känna hans närhet och hans pussar och smek, den känslan är det bästa jag vet. Simon han är en kille som inte är som alla andra, han är väldigt speciell, på ett bra sätt. Han förstår mig även om han aldrig har vart med om samma grej. Han ser på mig när något inte står rätt till. Jag vet att jag och han kommer vara tillsammans länge till. Jag känner på mig det faktiskt. Jag tror på att gud ville att jag skulle träffa simon. det var meningen att det skulle bli vi en gång älskling.
Du är bäst på alla sätt som finns, det är INTE en ända kille som kan ta dig ifrån mig för jag har fastnat för dig!
Jag Älskar Dig Simon bucht <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0