Dagen<3



Ja denna dagen blev bäst!

först skolan, okej det var rätt kul(Y)
'' NEJ DET LUTAR NEJ DET LUTAR! '' Ah det är bara några som fattar;) haha

Sen efterskolan blev det hem och städa lite och fick en utskällning för jag hade handlat över 600 på typ 2 veckor och mamma å pappa tyckte att jag skulle ha det på färjan te polen, så jag blev sur och gick från matbordet och då fick jag utegångsförbud?!? hhahahha störda är de!

Men de somnade i soffan ett tag,  så jag stack till norrstrand och va med Carro, vi stack upp till svinbäcksberget och satt där å snacka och försökte få dit folk men nej nej här är alla tråkiga;)
Sedan gick vi in till henne och drack cola å spelade snabb å smart eller något sånt(Y)
Efter det gick vi ut med Bella hennes hund och så gick vi upp för en kulle och sen rullade vi ner! hahah det var fett kul Bella jagade oss hahah XD sen satte vi oss å gunga(Y) sen så ringde mamma och frågade var jag var vid halv 10 typXD haha, kom hem vid 10 och då sa ingen av de någonting?! hahah,

Aja fett värd kväll iallafal, Älskar dig Caroline Larsson<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0