Shoho :D

Hej!

Nu kommer det ett litet inlägg om min dag:D

Det började med att jag vaknade 7.10 men gick upp ungefär 7.30  :D Sminkade mej och gjorde mej i ordning, tog bussen till skolan där jag fick veta att idrotten var inställd:D vilket jag var glad över för jag gillar inte idrott sen så hade jag inga gympa skor så jag kunde inte vara med.

Iallafal så hade jag 3 lektioner idag för jag skippade So:n för jag är klar med allt och tyckte det var onödigt att ha min 1,5 timmes rast sen gå på so:n som man sitter och inte gör något lixom. Ah iallafal så drog jag hem och när jag kom hem skulle vi till bergvik och köpa nys gympa skor och fixa mitt bankkort har även beställt slotty eller hur det stavas till polen.
Efter vi hade gjort de så handlade vi på ica maxi:)
Sen drog jag och klara till stan och shoppade lite. Det blev :
En hood-tröjja för 99 den skulle ha kostat 300 och den var mkt fin, så jag var tvungen.
Foundation,
svamp till foundation
och sen tror jag inte att det var något mer:P

Iallafal nu kom jag nästan precis hem och väntar på att andreas ska komma :)

Ja, det var allt för mig:) Tjaråå<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0