Shoho

Tja!

Ja idag har det hänt lite grann, Först hem å sminka mig på 10 minuter sen te kyrkan å ha konfamöte de va bra, vi provade kåper(Y) haha, efter konfan cykla jag hem å då var moster hemma:D så satt å snacka med henne ett tag. efter de mätte jag felicia och vi drog till skåreberget till oscar(Y) vi hoppa studsmatta,låg i sängen å snackade och lyssnade på musik(Y) sen drog vi ut å träffade tobias ett tag.
Sen så tog jag å felicia samma buss som bamse(konfaledare och oscars brorXD ) in till stan. alltid lika kul att vara med den familjen ;)
haha ah iallafal så ville bamse att jag å felicia skulle vänta å vakta hans väska medans han gick å köopte en cola. men våran buss skulle gå om 3 min , så njee inte denna gången:P

Och ja, nu är jag hemma och ska se på wallander, skriver mer imorogn(Y) pusshej<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0