Kärlek till låten<3, Vill ha dej här hos mej <3

http://www.youtube.com/watch?v=GdChko3m8bo

Refr. Fannie:
beeebi stanna här
låt oss dela samma värld jag vill inte släppa dig jag vill ha dig här hos mig
hela världen snurrar runt oss när vi står här tillsammans vill aldrig att du lämnar mig
vill alltid ha dig här hos mig

Vers1. Jack:
du vet va känner men jag vill dela med mej
vill inte vara vänner vill alltid se dej
lee för maj för du rockar mitt liv
ja offrar min tid något lockar mig dit
ja de måste bli vi vill ha det som förut
för ja känner en känsla som aldrig dörut
hör nu när jag snyftar i täcket
lever på en tröst dina kyssar va bättre
smyckar mitt häfte och sjunger för dig
att vi två har träffats ett under för mig
alla gånger som vi käftat hoppas du glömt dom
för du är den enda som jag alltid drömt om

Vers 2. Pikku:
jag ägnar mina tankar åt dig,
när vi gick skilda vägar, jag saknade dig,
jag känner ett hopp om frid,
vi har gott om tid, hur du rockar mitt liv,

jag vill ha mig en plats i ditt inre,
kärleken till dig, den är vacker som himmlen,
jag tappade stinget men aldrig mer,
varför tror du då jag skriver detta kärleksbrev,
men, men, nu är det vi igen,
jag gav dig mitt hjärta som du slitit sen,
jag beskriver den, känslan för dig,
- det gör mig glad, att jag träffade dig,

Refr. Fannie:
beeebi stanna här
låt oss dela samma värld jag vill inte släppa dig jag vill ha dig här hos mig
hela världen snurrar runt oss när vi står här tillsammans vill aldrig att du lämnar mig
vill alltid ha dig här hos mig

Refr. Fannie:
beeebi stanna här
låt oss dela samma värld jag vill inte släppa dig jag vill ha dig här hos mig
hela världen snurrar runt oss när vi står här tillsammans vill aldrig att du lämnar mig
vill alltid ha dig här hos mig

Vers 3. Jonte:
kommer du ihåg första gången vi sågs
kommer du ihåg för ja minns som igår
de satte sina spår när du svep förbi
ja tiden den stanna de va bara vi
ja de va magi o du fick mig förtrollad
du va så fin kunde inte sluta kolla
du får hatet att dö och lyckan att komma
och även om du lämnar ja lovar att väntar
och även om du vänstrar ja lovar att ja kämpar
a-a-a ye




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0