Hejhej

Hej.
 
Idag har min dag varit seg.
börjar med att jag går upp på morgonen och har ont i huvudet och mår lite illa. Pappa tvingade mig att gå till skolan ändå för jag har missat så mycket på sistonde. PGA att jag inte mått sådär jätte bra.
Sen har jag världens konsdigaste gympa lärare Göran Westerlund som kommer och säger att vi ska orgentera! Jag höllde på å dö. Jag hade ju bara t-shirt och ingen långärmad.
Iallafal så gick skoldagen fett segt. Men huvudvärken och illamåendet släppte i mitten av dagen.
Sen fick jag tillbaka huvudvärken för att KLARA råka drämma te min näsa-.- hehe.

Sen efter stan gick jag och klara till stan. Hon skulle köpa nya kläder:)
sen tog jag bussen hem, och ja jag hamnade framför daton. men ska snart sätta mig och plugga.



kan du vara snäll och hjälpa mej? ska jag glömma dej och låta oss bara vara vänner. eller vill du vara mer än vänner? skulle vara stor hjälp att veta vad du vill tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0