COME BACK!

JAG BÖRJAR BLOGGA IDAG IGEN DENNA GÅNGEN SKA DET GÅ BRA. JAG SVÄR , JAG SKA BLOGGA SÅ OFTA JAG KAN :D


Kan börjar med att berräta om min konsdiga dag.
vi har ju läsvecka nu iskolan
Började med b-skråk där vi satt och läste i svenska böcker.
sedan so. skulle göra prov då. det var nog ett av det lättaste proven jag har gjort. 7 frågon , var klar på 5 minuter.
Svenskan då. jo det gick väll bra. läsning där med. skrattade för några dansade på skolgården, så jag carro och oda fick gå ut en stund. kom in när de va 5 minuter kvar av lektionenXD Vi var nära på att få fredrik sefton att skratta. han är en sådan som inte skrattar. men nästa gång då ska vi få dej att skratta.
alfatiden var dryg, läsning där med. måste säga att det är mycket jobbigt att läsa flera timmar.
på klassrådet hände det inte så mycket. kom överräns att vi skulle gå på teater för kultur pengarna.
Engelskan läsning igen.
Idrotten simning i badhuset kan ju inte vara med eftersom jag inte tål klor, Så jag och oda, carro,felicia skulle gå runt sunsta tjärn ett varv sen skulle vi sluta, vi gick te bussen och åkte hem:)

sen när jag kom hem så åt jag, var sur på morsan men varför de tar jag inte upp i detta inlägget.
sedan kom farmor å farfar och min kusin mickaela och hälsade på. Kul att träffa de igen. inte så jätte längesen men ändå:) men var tvungen att gå ganska snart, för jag skulle till miniorerna ( är ledare för lågstadie barn i kyrkan på måndagar)
Ja, där lekte vi med cenitlera, gjorde ett halsband som är format som ett hjärta.
sedan gick jag hem och va med kusinen och prata med de andra.
de åkte vid halv 8 ungefär tror jag. så efter de har jag suttit här, lyssnar på musik just nu och chattar på msn.

Ja...  det var min dag. lite kort iallafal. Lägger nog in ett inlägg innan jag ska sova sen:)
Hejdå så länge :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0