Legenden feat. Apollo - Från hjärtat

Legenden:
Mamma du har svikit mig sedan jag va liten/
och druckit för mycket mamma, du valde spriten/
Du älskar väl mig, tårar föll till marken/
Jag står vid din sida genom... hela kampen/
Vi hade inte mycket mamma, men det va vårt/
du försökte och försökte och jag vet att det va svårt/
Farsan skilde sig med mamma, när jag va två
för min mamma är soldat ända sen jag kunde gå/
Jag ser dig gömma tårarna ibland när vi äter/
du är en underbar person det vet vi helt säkert/
Vägarna blir bättre mamma, ba du styr/
för jag snackade med Gud och han log mot dig i smyg/
Jag ljuger aldrig för dig mamma, jag talar sanning/
jag hoppas att du en dag vill ha behandling/
vill ge dig ett bättre liv, ta dig härifrån/
28 bast nu, jag älskar dig
från din son

Ref Apollo:
Mamma.. du kommer alltid finnas här.
Mamma.. vi borde inte va isär
Mamma.. Det är vi som är familj
Glöm inte bort mig, vart jag än är
och att jag finns till

Legenden:
Pappa du är en fighter som aldrig tar skit
Du fick kämpa i motvind med mig och Mounir
Pamela har ljugit för oss, sen vi va små
hon skapade den värstingen hon först hittade på
Du kommer aldrig inse att brorsan finns på deltid
du undrar kanske varför pappa... för du är envis
jag håller dig kär, men du är fast i din värld
han kommer inte hem, han har valt sin väg
kan se på dig ibland hur du dränker han i sprit
för jag ser igenom skalet där inga lögner finns
så när andra ser dig le, så vet du vem du sårar
jag ser igenom leendet och torkar dina tårar
Du tar dig genom vatten, men vågorna på båten
piskar dig i kampen, du kämpar i våtdräkt
jag ser dig med ny kraft, innifrån
28 bast nu, Je t'aime,
från din son




Ska försöka ladda upp den på bloggen!
annars finns den på youtube,(YY)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0