emil älskling<'3

Emil?!? <3



Nånting har hänt mellan oss:/ det är inte som förut, det är jag väldigt ledsen över, jag älskar diig emil<3,

jag hoppas värkligen inte att det kanske betyder att de är slutet på änden. det får inte vara det, emil du betyder alltig för mig<3, du är den jag lever för, det är dej jag ler för. du som alltid lyssnar, bby jag älskar dej jag försöker vara perfect men de går inte alltid. Emil säg vad det är som händer, jag hinner inte med, ena dagen är vi och allt är perfect andra dagen är de tvärt om :( , emil jag vet att vi har det svårt båda två. men vi ska kämpa oss igenom livet tillsammans, jag älskar diig värkligen , det finns inga ord som beskriver mina känslor för diig, Jag hoppas att du förstår att du är den ända för mig!


JAG ÄLSKAR DIIG EMIL,KENT, ERICSSON<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0