2 Veckor <3

2 Veckor<3

EmilEricsson,Du är nog den personen som lyckas göra så jag orkar leva, bara dom här två veckorna, de är inte så långt men känns som en evighet.
Det finns inte något ord i ordboken som beskriver hur mycket känslor jag har för dej.
kan leta igenom hela boken. det finns inga,
Så jag får nog skriva det som dyker upp.
jag börjar med:
Att jag älskar dig. Du är den som fått mej att se fram i livet, som orkar att gå upp på morgonen med ett leende på läpparna.
Jag älskar dej mer än något annat. Har inte kännt såhär för någon på ett väldigt bra tag.
Du förstår precis det jag säger.
Du hjälper mig med allt jag behöver hjälp i.
Du lyssnar, Du försöker hjälpa även om de inte är så lätt jag vet Habibi<3
Du vet att jag vill göra allt för dig med.
Kan sitta här och skriva hela natte,natten efter de,natten efter de och natten efter det.
Men de skulle nog ingen läsa.
Baby jag vill att du ska veta att du betyder allt för mig!
Jag vill vara med dig varje dag, Dom här 2 veckorna har varit helt underbara<3
Ännu en gång säger jag det:
Emil Ericsson, Jag älskar dig mest!
Inget hindrar mej från dig.
JAG ÄLSKAR DIIG!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0