Tänder ljus och vill glömma allt.

Inget är som det ska, Det är ingen bra tid just nu. jag börjar sakna allt jag hade förut asså allt! Det har förändras så otroligt mycket senaste året. Vänner har lämnat, jag har fått nya.. allt vi gjorde, jag var fan aldrig hemma för att jag var med er.. nu är jag i skolan sen är jag hemma. det är typ de jag gör... är med kompisar ibland.. Men jag saknar er som jag har haft sen vi var dret små..
Jag förstår inte att allt som vi sa inte fick hända hände under så kort tid...

Det är verkligen en sak jag saknar och det är att få vara med dig. med bara dig, göra våra grejer. våra galna saker.. utan att någon är med.. bara få vara med dig och göra cp saker som vi alltid gjorde, vi hade alltid någon ide på något vi kunde göra.. Det är inte så längre :(

Ni får iallafal en bild!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0