Mer än vad jag har.

Efter allt som hände igår/inatt så har jag försöka att tänka på annat idag, Vilket verkligen inte har gått.. Jag har en sån tur som har underbara vänner som man kan prata med. Och sånna kompisar som bara sprider glädje när dom kommer. Det är verkligen behövligt när man mår som sämst..

Jag har ingen aning om vart jag och Anton står nu. Han får höra av sig när han är redo, jag har försökt få upp en diskunion men det verkar inte funka, Det är verkligen jätte synd att det inte funkade mellan oss.. Jag var berräd att offra allt för att de skulle funka, men nu är det helt annat. Jag ska bo kvar här iallafal till jag har tagit studenten, Jag ska försöka kämpa vidare så får vi se vad som händer sen.. Men just nu ska jag bara vara singel och leva livet även om det kommer bli jävligt svårt.. Men en dag i taget!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0